Zabawy z kodowaniem – jesień
To stworzony przeze mnie i zrealizowany projekt eTwinning dotyczący kodowania.
Projekt przeznaczony był dla uczniów w wieku 8 – 9 lat. Miał on na celu rozwijanie umiejętności kodowania informacji przez dzieci w młodszym wieku szkolnym. Poprzez tworzenie prostych kodów (algorytmów) na kartce papieru, z użyciem komputera, tablicy interaktywnej, maty, za pomocą aplikacji Scratch dzieci poznawali podstawy programowania. Uczniowie z różnych szkół wymieniali i dzielili się swoimi pomysłami, co zachęciło ich do większej aktywności i kreatywności w tej dziedzinie. Rezultaty projektu (zakodowane obrazki, gry, animacje, historyjki, zabawy matematyczno – logiczne o tematyce jesiennej) zebrane zostały w jedną książeczkę i udostępnione zainteresowanym nauczycielom.
Projekt przeznaczony był dla uczniów w wieku 8 – 9 lat. Miał on na celu rozwijanie umiejętności kodowania informacji przez dzieci w młodszym wieku szkolnym. Poprzez tworzenie prostych kodów (algorytmów) na kartce papieru, z użyciem komputera, tablicy interaktywnej, maty, za pomocą aplikacji Scratch dzieci poznawali podstawy programowania. Uczniowie z różnych szkół wymieniali i dzielili się swoimi pomysłami, co zachęciło ich do większej aktywności i kreatywności w tej dziedzinie. Rezultaty projektu (zakodowane obrazki, gry, animacje, historyjki, zabawy matematyczno – logiczne o tematyce jesiennej) zebrane zostały w jedną książeczkę i udostępnione zainteresowanym nauczycielom.
Szkoły biorące udział w projekcie:
Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku - Polska
Escola Secundária de Seia - Hiszpania
Şehit Polis Volkan Sabaz İlkokulu - Turcja
Szkoła Podstawowa nr 4 z oddziałami integracyjnymi w Chełmie - Polska
Osnovna Šola Simona Gregorčiča Kobarid - Słowenia
Wszystkie działania przedstawione zostały na platformie:
TwinSpace: https://twinspace.etwinning.net/44818/home
Takie m.in. pomysły dzieci powstały podczas trwania tego projektu:
Rezultatem projektu jest książeczka elektroniczna:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz